Anasayfa | CRITIQUE | Çakma Beckham'lar
Çakma Beckham'lar
5.00

Çakma Beckham'lar

Gördüğümüz genç çift Fenerbahçeli Futbolcu Caner Erkin ve Eşi Asena Erkin'den Başkası Değil... Genç Çiftimiz arabalarını gerek pembe, gerek maviye boyamalarıyla ünlü... Bir de Genç kızımızın Victoria Beckham olma Çabasıyla...

Bu gördüğünüz Fotograf karesi elime geçen en belirgin Fotograf karesi olduğu için paylaşıyorum ancak hanımefendinin arama motorlarında bulacağınız Fotograflarını görünce sizde ikna olacaksınız ki; böyle alakasız saçma parçaları birbirine kombin edip Moda İkonu olacağını sanan genç kızımız, merhaba uyandırayım da Victoria Beckham'ın yanından dahi geçemeyecek kadar vahim ve zevksiz durumdasınız! o giydiğiniz paramparça Taytlar, Demir Zımbalar v.b. Fetiş parçaları ancak bir Moda Dergisinin çekiminde giyebilirsiniz...

Az çok algılayabiliyorum Futbolcumuz Caner Erkin'in değiştirmeye çalıştıgı tarzı David Beckham Stiline erişme çabalarına filan diğer Futbolculardan da alışığız, pek ses etmiyoruz ancak hanımefendinin tarzı gerçekten çok vahim..! Bu Futbolcu eşleri gelen büyük paralardan olsa gerek nereye harcayacaklarını bilemiyorlar ve böyle aman allahım bir görüntüyle karşımıza çıkıp tuhaf, tuhaf elbiseler, Kıyafetler giyebiliyorlar..!

Eminim ki Modadan anlamayan birçok arkadaşı da tarzına bir ton övgü yağdırıp hanımefendinin koltuklarını kabartıyordur... Ama Sevgili Asena hanım üzgünüm Moda sektöründen zevkli ve bilgili bir kişi olarak sizin Giyim konusunda çok zevksiz ve bilgisiz olduğunuzu yüzünüze vurmak durumundayım... Yüz demişken o Dolgu malzemeleri ve bir çoğunu yüzünüzden çıkarttırın çok cici ve hoş bir Kadın olacaksınız. Bu Wamp, Fetiş ve Anne karışımı Çorbadan başka bir şey olmuyor...

Son olarak önü açık Ayakkabılara dikkat ediniz... Parmaklarınız çıktığı takdirde o giydiğiniz Ayakkabı markasının hiç bir değeri kalmıyor!

Tül Etekler çok Trend. Ancak altında Cigarette model kısa Pantolonlar, Kalem Etekler ve mini klasik Eteklerle güzel kombinlenebiliyor..!
 
Üzerinizdeki Ev Penyesine kaç Yüz TL. verirseniz verin bu gece çıkarken giyebileceğiniz anlamına gelmiyor..!
 
Cekete ise yorum yapmama dahi gerek yok, Markete çıkarken filan giyilecek herkesin Dolabında olan sıradan bir Ceket..!
 
Bakın ben yazarken bile Çorba tarif ediyormuşum gibi oldu, sizde dikkat edin lütfen bu duruma..!

Saygılar.

Yorum beslemesine abone olun Yorumlar (2 gönderilen)

17/11/2012 16:47:22
fatih : allahın fesatlarıya güzel kadına nasılda sallıyolar, bi kendinize bakın bide bu kadına bakın.. klasik türk kadını işte kendinde olmadıgı şeye sallarlar.. bu kadın harika giyiniyo bikere bu resmdeki hali kötü olabilir ama canlıda da gördüm herkezin agzı yerde bi şeklde bakıyo.
07/06/2012 20:27:41
özge : kesinlikle katılıyorum yazdıklarınıza bu genç yaşına rağmen botoxu çok fazla kaçırmış ve hiç yakışmamış kıyafetler ise zaten tam bir facia
Toplam: 2 | Sayfa: 1 - 2

Yorum gönder

Lütfen resimde gördüğünüz kodu girin:

Captcha

Foto Galeri

Climber B.C 2014 yaz koleksiyonu
Deniz Berdan IFW 2014
Atıl Kutoğlu İFW 2014
İpek Arnas IFW 2014
Janucha by Jale İWF 2014
Chanel spring summer 2014
Sebastian Errazuriz
En çok kazananlar
Helen Flanagan
Chanel Paris Fashion Week Spring Summer 2014
Malaika Firth
Oscar De La Renta 2014

Giriş yap

Or you can

Connect with facebook